“לופטהנזה” נתבעה בשל בעיות כשרות – הלקוח ניצח

“לופטהנזה” נתבעה בשל בעיות כשרות – הלקוח ניצח
תבע וניצח. ארוחה כשרה
צילום המחשה: www.pixabay.com

בית המשפט בברזיל פסק לטובת אזרח ברזילאי שטען כי הוא סבל מ”נזק מוסרי”, לאחר שחברת התעופה הגרמנית “לופטהנזה” לא סיפקה לו ארוחות כשרות שהוא הזמין מהם במיוחד

הכל קרה ב-21 במרץ 2012, שעה שיצחק קופפלר עלה על טיסה מציריך בשווייץ לסאו פאולו, ברזיל.

קופפלר הזמין מראש ארוחות כשרות שיספקו אותו במשך 14 שעות של טיסה, אך “לופטהנזה” לא סיפקה אותן.

ביום שני האחרון, למעלה מארבע שנים מאוחר יותר, זכה קופפלר בפיצוי כספי של 1,400 דולרים.

תבע וניצח. ארוחה כשרה | צילום המחשה: www.pixabay.com
תבע וניצח. ארוחה כשרה | צילום המחשה: www.pixabay.com

 

במהלך המשפט, “לופטהנזה” הצטערה על המקרה ותלתה זאת בבעיה טכנית שקרתה לה.

בית המשפט קבע בסוף כי “לנוסע יש את הזכות לקבל את מה שהוא שילם עבורו”. לארוחה כשרה, קבע בית המשפט יש חשיבות גדולה המתבססת על עקרונות דתיים.

“לופטהנזה”, גרמה לקופפלר, שצם כפי שנמסר, “נזק מוסרי”.


כתבות שתשמחו לקרוא

4 תגובות

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *